9 листопада, в День української писемності та мови, дружина Президента України Марина Порошенко відвідала Івано-Франківську область із робочим візитом.
Разом із Олегом Гончаруком та його дружиною Людмилою перша леді ознайомилася з навчальним процесом в інклюзивних класах Івано-Франківської спеціалізованої школи І-ІІ ступенів №1 та привітала школярів області з Днем української писемності та мови, повідомляє прес-служба Івано-Франківської ОДА.
За словами дружини Президента, на сьогодні в області функціонує 234 інклюзивних загальноосвітніх навчальних заклади, у яких навчається 398 дітей з особливими освітніми потребами. Це вдвічі більше, ніж у минулому навчальному році.
У ході візиту Марина Порошенко та голова обласної державної адміністрації Олег Гончарук підписали Меморандум про долучення області до всеукраїнського проекту Фонду Порошенка «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації», який реалізується у співпраці з Міністерством освіти і науки України.
Очільник Прикарпаття подякував першій леді та висловив сподівання, що програма інклюзивної освіти забезпечить прикарпатських дітей з особливими освітніми потребами рівним доступом до якісної освіти.
"В нашій області є 7 тисяч дітей, яким потрібні особливі умови. Хочу подякувати вам за те, що допомагаєте нам впроваджувати ті ідеї, які ще вчора здавалися неможливими. Дана програма дозволить створення умов на Прикарпатті для розвитку інклюзивної освіти та буде спрямована не тільки на отримання нових знань майбутніми вчителями а і на забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах", – наголосив Олег Гончарук.
За словами очільника Прикарпаття на сьогоднішній день вже існує 16 інклюзивних центрів в області.
Довідка.
Інклюзивне навчання (англ. inclusive education) — навчання учнів або студентів із особливими потребами вводячи їх до загального освітнього середовища за місцем їхнього проживання. Інклюзивне навчання розглядається як альтернатива інтернатній системі (коли дітей з особливими потребами утримують та навчають окремо від інших дітей) та навчанню вдома.