З 30 жовтня прийом клієнтів у центрах обслуговування «Прикарпатенерготрейду» відбуватиметься відповідно до обмежень «червоного» рівня.
Зокрема відвідувачів прийматимуть за наявності у них одного з таких документів:
- сертифіката про повний курс вакцинації («зелений» сертифікат);
- міжнародного свідоцтва про вакцинацію;
- негативного результату ПЛР-тесту чи експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу (дійсні 72 години).
При цьому усім клієнтам «Прикарпатенерготрейду», зокрема і тим, хто не зможе отримати послугу особисто, нагадують, що доступні канали дистанційного обслуговування:
персональний кабінет: для населення - https://my.pret.com.ua/, для бізнесу - https://info.pret.com.ua/
чат-бот у вайбері або чат у телеграмі: https://pret.com.ua/messenger-link
кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10
телефон та електронна скринька ЦОКу: https://pret.com.ua/service_centers
інформаційно-консультаційний центр: ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00
ТОВ «Прикарпатенерготрейд» дбає про безпеку працівників та клієнтів, тому рекомендує обирати дистанційне обслуговування.