Радіо КалушFM (095) 633-12-68 Пн.-Сб. 09:00- 18:00, Нд.- вихiдний

«Прикарпатенерготрейд» рекомендує прикарпатцям обирати дистанційне обслуговування

Переглядів: 448

З 30 жовтня прийом клієнтів у центрах обслуговування «Прикарпатенерготрейду» відбуватиметься відповідно до обмежень «червоного» рівня.

Зокрема відвідувачів прийматимуть за наявності у них одного з таких документів:

- сертифіката про повний курс вакцинації («зелений» сертифікат);

 - міжнародного свідоцтва про вакцинацію;

- негативного результату ПЛР-тесту чи експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу (дійсні 72 години).

При цьому усім клієнтам «Прикарпатенерготрейду», зокрема і тим, хто не зможе отримати послугу особисто, нагадують, що доступні канали дистанційного обслуговування:

персональний кабінет: для населення - https://my.pret.com.ua/, для бізнесу - https://info.pret.com.ua/

чат-бот у вайбері або чат у телеграмі: https://pret.com.ua/messenger-link

кол-центр: 066/067 50 40 200, (0342) 78 00 10

телефон та електронна скринька ЦОКу: https://pret.com.ua/service_centers

інформаційно-консультаційний центр: ikc@pret.com.ua, (0342) 58 64 00

ТОВ «Прикарпатенерготрейд» дбає про безпеку працівників та клієнтів, тому рекомендує обирати дистанційне обслуговування.

 

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: