У Калуському ліцеї №3 функціонують два інтерактивні простори: для дітей молодшого і старшого віку. Такого масштабу просторів для активного дозвілля, стверджують у закладі освіти, годі шукати у всій громаді.
Велика робота із їхньої організації розпочалися кілька років тому. Завдяки коштам, вирученим на солодкому ярмарку, вдалося розпочати облаштовувати простір у частині фойє школи. Пізніше, завдяки схожому ярмарку, у частині їдальні почали обладнувати й інтерактивний простір для дітей молодшого віку.
Нині на перервах і у вільний від навчання час там можна грати у шахи і настільні ігри, відпочивати, займатися творчістю чи робити домашнє завдання. Із початком повномасштабної війни періодично збирають допомогу нашим воїнам чи «крутять» окопні свічки. На перервах туди охоче приходять і учителі.
Заступниця директора ліцею №3 Лідія Бабій розповідає, що діти не просто залишаються тут робити уроки чи відпочивати після школи. А й навіть – приходять раніше, щоб налаштуватися на навчання.
Інтерактивний простір для дітей молодшого віку – це повноцінна ігрова кімната із батутом, лабіринтами, сухим басейном, «шведською» стінкою, розвивальними іграшками.
Крім того, у школі є і ресурсна кімната, призначена для розвиваючих і корекційних занять із дітьми з обмеженими можливостями.
Ліцею вдалося залучити і допомогу благодійників. Однак, чимало зроблено силами педагогів і учнів. Директор ліцею Михайло Коротич показує зроблені силами працівників школи тенісні столи, майстерні дерев’яні конструктори для найменших.
В освітньому закладі розуміють: повноцінний активний відпочинок – запорука ефективного засвоєння навчального матеріалу. Однак, дбають і про красу: Михайло Коротич показує цілу оранжерею із вазонів. Саме розпочинають розквітати спатифілуми. Але вони у приміщенні тільки зимують: у теплу пору 18 кущів цих рослин висаджують у внутрішньому дворі закладу.