Упродовж двох днів для вчителів Голинського ліцею провели тренінгові заняття з руховими активностями «Емоційні гойдалки: шукаємо ресурс, тримаємо баланс».
Саме від емоційної стабільності вчителя залежить психологічний мікроклімат учнівського колективу, побудова здорових взаємин в системі «вчитель – учень», зазначає на Facebook-сторінці Марія Грицак, інформує «Калуш ФМ».
Завдяки директору ліцею Радіону Прокопчуку та психологічній службі ліцею, які взяли участь у проєкті від швейцарської компанії «Tere des homme», що займається питанням допомоги дітям більш, ніж у 30 країнах, у Голинському ліцеї з’явилася кімната-ігротека, оснащена настільними іграми, інвентарем для рухливих та психосоціальних ігор та технічними засобами. Надалі в ігротеці проводитимуться заняття з усіма учасниками освітнього простору.
«А на сьогодні дякуємо вчителям, що зуміли зняти із себе маски «правильності», «ідеальності», «непогрішності» і стати на деякий час дітьми зі всією притаманною їм щирістю, простотою, безпосередністю... Завдяки цьому – зарядитися позитивною енергією і незабутніми емоціями.
Попереду – другий семестр. Яким він буде – одному Богові відомо! Али ми віримо в ЗСУ, віримо в Перемогу, віримо в Україну», – написала Марія Грицак.