Радіо КалушFM (095) 633-12-68 Пн.-Сб. 09:00- 18:00, Нд.- вихiдний

У місті поменшає пивних наметів та побільшає дитячих атракціонів

Переглядів: 1089
Відповідно до його результатів, у місті буде встановлено сім пивних наметів, тринадцять розважальних атракціонів для дітей, облаштовано дев'ять місць для торгівлі квасом та чотири – для торгівлі морозивом.
Як повідомив начальник управління економічного розвитку міста Калуської міської ради Юрій Соколовський, загалом на конкурс було виставлено 49 об'єктів, на які подано 73 заявки. На 15 об'єктів жодної заявки не надійшло. Так, ніхто з підприємців не виявив бажання торгувати пивом у міському парку та на м-ні Шептицького поблизу магазину «Фуршет», а також цукровою ватою та сонцезахисними окулярами. Окрім того, в цьому році відмовилися від облаштування пивної палатки біля центральної пошти, тут на місці старого фонтана планують встановити пам'ятний знак Героям Небесної сотні.
Можна сказати, що найактивніше проходив конкурс на розташування пивних наметів, хоча особливого ажіотажу не було. Торгувалися підприємці лише за два місця – на площі Героїв поруч з будинком №21 та на пр. Лесі Українки поруч з будинком №76. В першому випадку ціна за право встановити пивний намет дійшла зі стартової 6000 грн до 12 400 тис. грн, у другому – до 8 500 грн при стартовій 5000 грн. Переможцем стала одна і та ж особа – Вікторія Даців, яка, окрім того, отримала право і на встановлення пивного намета на площі Героїв поблизу кінотеатру «Відродження». Проте за нього вона заплатила лише на 50 грн більше від базової ставки, тобто 6050 грн.
Право на розташування інших чотирьох наметів підприємці купили за цінами на 10, 50 та 100 грн більшими від базової ставки. Ці пивні намети будуть встановлені на площі Героїв навпроти будинку №12, на розі будинку №30 на вул. Б. Хмельницького, на вул. Євшана поруч з кафе «Вінтаж» та на березі Лімниці в районі колишнього підвісного моста.
Варто зазначити, що в цьому році на відміну від попередніх, базова ставка на право розташування пивного намету була різна: для пивних наметів на площі Героїв та на вул. Б. Хмельницького - 6000 грн, всіх інших - 5 000 грн.
Юрій Соколовський відразу попередив підприємців, які торгуватимуть пивом, що з 1 липня у їхніх наметах мають бути встановлені касові апарати, оскільки пиво – це підакцизний товар. Відповідно 5% від його продажу відраховуватиметься у бюджет міста. Дотримання цієї вимоги перевірятиме і міська рада, і податкова. Окрім того, підприємцям нагадали, що вони також зобов'язані встановити біля пивних наметів біотуалети.
За дев'ять місць для торгівлі квасом не торгувався ніхто. На кожен об'єкт було два претенденти, але переможцями на всіх стали два брати – Олег та Віталій Старцуни. Цим бізнесом вони займаються не перший рік, тож, очевидно, наявність конкурента була чисто номінальною. Адже, щоб відбувся конкурс, повинно бути не менше двох учасників. Відповідно і всі об'єкти «пішли» за ціною 520 грн, яку підприємці вказали у конкурсних пропозиціях (базова ставка була 500 грн). Відтак квас продаватимуть у двох місцях на вул. Б. Хмельницького - поруч із будинком №30 та поруч із базою «555», у трьох на пр. Лесі Українки - поруч із банком «ВТБ», поруч з приміщенням державної виконавчої служби та поблизу перукарні «Стиль» та в одному місці на вул. О. Тихого, Дзвонарській, Ринковій і Хіміків.
За право на розташування трьох об'єктів для торгівлі морозивом підприємці заплатили по 210 і 220 грн при базовій ставці 200 грн. Лише за один об'єкт трохи поторгувалися, довівши ціну до 700 грн.
Стосовно права на розташування розважальних атракціонів для дітей, то тут із 22 запропонованих об'єктів на конкурс було виставлено 13, на інші не виявилося бажаючих. Окрім батутів, стоянок веломобілів, басейну з надувними кульками, тиру та альпін-парку, цього року ще встановлять дитячий лабіринт, дитячу карусель та сальто. Розваги для дітей будуть розміщені на пл. Героїв, вул. Пушкін, пр. Лесі Українки поруч з поштою та вул. Січових стрільців поряд зі спорткомплексом «Сокіл».
За дванадцять із цих об'єктів підприємці не торгувалися. Їх продали практично за базовими ставками, які на розміщення батута, пневматичного розважального тиру, розважальних атракціонів та дитячого лабіринту становили 1000 грн, на стоянку веломобілів – 1500 грн і альпін-парк – 300 грн. Лише за встановлення батута поруч з пивним наметом на вул. Б Хмельницького відбулися торги, і ставка піднялася до 3200 грн. Більшість із дитячих розважальних об'єктів належать підприємцям Маргариті Бєловій та Віталію Джугану.
Після завершення конкурсу Юрій Соколовський наголосив, що переможці торгів мають впродовж трьох банківських днів сплатити кошти до міського бюджету, в іншому випадку переможцем автоматично буде визнаний той, хто був на другому місці.
У результаті, якщо підрахувати кошти, запропоновані підприємцями за право оренди конструктивних елементів благоустрою, та додати по 85 грн за участь кожного з них у конкурсі (конкурсних пропозицій було 73), то можна сказати що у міський бюджет надійде понад 77 тис. грн.
До прикладу, у минулому році, коли від пивних наметів відмовилися взагалі, ці надходження склали лише 35 тис. грн. Проте у 2013 році від аналогічного конкурсу місто отримало 86 тис. грн, а рекордна сума – 205,6 тис. грн - була зафіксована у 2012 році, коли проходило Євро-2012. Тоді підприємці сподівалися на велику кількість клієнтів і хорошу виручку, тож за деякі «пивні» місця виклали кругленькі суми – по 26 і 29,5 тис. грн. Проте очікуваного напливу клієнтів не було, тому дехто серйозно прогорів і наступного року від пивного бізнесу взагалі відмовився.
Окрім того, підприємці, які перемогли на конкурсі, будуть сплачувати щомісяця орендну плату Фонду комунальної власності. Вартість орендної плати відповідно залежатиме від місця розташування об'єкта та його площі. Так, до прикладу, за пивний намет орендна плата може становити близько тисячі гривень на місяць.
За словами Юрія Соколовського, свою підприємницьку діяльність переможці конкурсу зможуть розпочати тоді, коли укладуть договір оренди із Фондом комунальної власності та виготовлять в архітектурі паспорт прив'язки. Торгувати вони можуть до 1 листопада, та, як свідчить практика, каже посадовець, припиняють торгівлю ще раніше.
Разом з тим начальник управління економічного розвитку міста вказав, що оскільки на частину об'єктів не було претендентів, то їх, імовірно, виставлять на повторні торги. Можливо, дехто з підприємців просто не знав про конкурс.
Анастасія ВОЛЬСЬКА

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: