У Калуській громаді продовжує працювати гаряча телефонна лінія для вирішення проблем щодо аварійних відключень електроенергії.
За 30 листопада та 1 грудня на зазначений номер зателефонували 58 осіб, ще 28 – звернулися у Viber. З них 19 дзвінків були пов’язані з відсутністю електроенергії в одному з будинків. На сьогодні електропостачання управляючою компанією відновлено. Про це на Facebook-сторінці повідомив Калуський міський голова Андрій Найда, інформує «Калуш ФМ».
Деякі – стосувалися підвищення напруги. Відповідно на звернення працівники УЖКГ контактували з управляючими компаніями для стабілізації ситуації.
Інші питання були щодо недотримання графіку погодинних увімкнень Прикарпаттяобленерго. На що, за словами Андрія Найди, міська рада вплинути не може.
За номером +38 (066) 732-38-97 можна повідомити про проблеми з електропостачанням у робочі дні з 8:00 до 17:15, у п’ятницю – до 16:00. У позаробочий час можна надсилати повідомлення на Viber, якщо не вдається додзвонитися до управляючої компанії. Всі звернення будуть передані відповідним службам.