Протягом 2021 року до управління соціального захисту населення Калуської міської ради надійшло 6611 звернень, з них 3206 – письмових.
2853 письмових звернення стосувалися надання одноразових грошових допомог за рахунок коштів бюджету Калуської міської територіальної громади, інші 353 – різних питань соціального захисту, інформує «Калуш ФМ» з посиланням на сайт Калуської міськради.
Протягом 2021 року на особистому прийомі у керівників управління побувало 3405 мешканців міста.
Жителям громади повідомляють, що відповідно до п. 7 постанови Кабінету Міністрів України від 08.04.2020 року №287 «Про розвиток соціальних сервісів для деяких соціальних груп населення» для вирішення індивідуальних питань у сфері соціального захисту вони можуть звертатися до керівників управління згідно з графіком прийому громадян, а до спеціалістів управління по «гарячій» телефонній лінії за номером 5-21-55 за встановленим режимом роботи з 8:00 до 17:15 (п’ятниця до 16:00).