Радіо КалушFM (050) 66-56-321 (095) 633-12-68 (095) 633-12-68 Пн.-Сб. 09:00- 18:00, Нд.- вихiдний

Захист прав споживачів: громадяни скаржаться на протермінований товар і відсутність інформації про продукцію

Переглядів: 162

10 липня у залі засідань Калуської райдержадміністрації відбувся круглий стіл фахівців управління Держпродспоживслужби із суб’єктами господарювання, на якому обговорено питання необхідності додержання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів.

У заході взяли участь начальник управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в області Олександр Грибик, начальник управління Держпродспоживслужби в Калуському районі Григорій Химич, фахівці та суб’єкти підприємницької діяльності, повідомляє сайт Калуської РДА.

Під час круглого столу Олександр Грибик акцентував увагу присутніх на необхідності додержання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів.

Посадовець розповів, що функцією управління є розгляд звернень громадян. Тобто питань, які пов’язані з порушенням прав споживачів чи відведені до сфери компетенції управління. Мова йде про все, що стосується непродовольчої групи товарів. Те, що стосується продовольчої групи товарів, підпорядковане іншому органу. В структурі держпродспоживслужби створений орган управління безпечності харчових продуктів, які безпосередньо займаються даною ділянкою роботи. У Калуському районі та Калуші діють консультаційні центри, куди люди можуть звертатися та отримати кваліфіковану консультацію.

Разом з тим Олександр Грибик поінформував, що за 5 місяців цього року розглянуто 156 звернень і скарг та надано 118 роз’яснень, а також проведено 170 перевірок, під час яких виявлено 100 випадків порушень.

Серед порушень найчастіше трапляються: протермінована продукція, небезпечність товару та продукція без інформації. Останнє спостерігається у 30% усіх порушень. Часто товар, в якому відсутня повна інформація про його експлуатацію, може зашкодити здоров’ю людини. Тож необхідно вимагати від продавців надати всю необхідну інформацію, щоб придбати якісний товар.

Інколи покупці, які придбали неякісний товар, за сприяння фахівців з управління Держпродспоживслужби можуть повернути кошти. Так, у минулому році підприємці відшкодували споживачам 1 млн 290 тис. грн, а впродовж 5 місяців цього року – 25, 8 тис. грн.

Під час круглого столу підприємців ознайомили з новою формою контролю за продукцією на споживчому ринку, яка вже реалізована і визнана дієвою на ринках Євросоюзу та США.

На засіданні зазначалося, що у законодавстві у даній сфері є чимало прогалин. Тож під час обговорення нормативних актів надали пропозиції, які можуть лягти в основу написання нових законопроектів з метою захисту споживачів.

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: