Під час робочого візиту на Івано-Франківщину міністр освіти і науки України Лілія Гриневич анонсувала нові цьогорічні спеціалізовані програми в середніх закладах освіти, що їх фінансує МОН.
В обласному Інституті післядипломної освіти вчителів міністр освіти повідомила про напрями розвитку освіти на Прикарпатті відповідно до цільових програм, які фінансуються з держбюджету, повідомляє «Курс».
«Ми продовжуємо забезпечувати школи кабінетами хімії, фізики і біології, бо дуже важливо підняти якість природничої освіти. Також створюємо умови для підключення до інтернету всіх шкіл. Вже виділили на це мільярд гривень. 700 тис. грн – на підключення і покращення якості інтернету, а 300 тис. грн для придбання комп’ютерів там, де їх немає. На Івано-Франківщині це до 20% шкіл, переважно у маленьких містах та в сільській і гірській місцевості», - поінформувала Лілія Гриневич.
Також вона зазначила, що буде продовжена програма «Шкільний автобус».
«І хочемо нарешті разом із органами місцевого самоврядування припинити таке ганебне явище, коли не задовольняються в школах базові потреби дитини», - зазначила Лілія Гриневич.
Для цього МОН, повідомила вона, започаткувала програму «Гідність дитини».
«Хочемо повернути гідність учням! Ця програма має на меті повністю в усіх навчальних закладах влаштувати теплі вбиральні. Наприклад, на Івано-Франківщині з усієї держсубвенції цьогоріч виділяють 24 млн грн саме для тих шкіл, де немає на сьогодні теплих вбиралень. І діти, враховуючи кліматичні умови, півроку знаходяться в стані стресу, коли мусять йти на вулицю в будь-яку погоду. Це кілька десятків шкіл», - пояснила міністр.
Спільно з Міністерством регіонального розвитку та навздогін фінансуванню МОН запропонувало навчальним закладам вже розроблені типові проекти шкільних вбиралень.
«Щоби вбудовані вбиральні були і архітектурно сумісні з приміщеннями шкіл, залежно від кількості учнів у цих школах. І щоби адміністрація могла бачити різні технологічні рішення та обрати зручне для себе», - зазначила Гриневич.
Міністр акцентувала, що всі спеціальні програми розвитку системи освіти передбачають співфінансування з місцевими органами самоврядування. Так, програма із закупівлі шкільних автобусів для сільських шкіл мусить мати частку 30% фінансування з обласного бюджету.
«У такий спосіб утверджуємо підхід, що система освіти потребує спільних зусиль», - констатувала Лілія Гриневич.