Радіо КалушFM (095) 633-12-68 Пн.-Сб. 09:00- 18:00, Нд.- вихiдний

На Прикарпатті споживачам повернули понад 800 тисяч гривень за ненадані послуги та неякісні товари

Переглядів: 640

До Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області надходять звернення споживачів, щодо порушення умов договору при наданні туристичних послуг.

В одному з випадків було встановлено, що споживачі звернулися до суб’єкта господарювання з вимогою про відмову від надання туристичних послуг та компенсації витрачених коштів, але їм було відмовлено, чим порушено умови договору, повідомляє пресслужба відомства.

При попередньому розгляді звернення підприємець повернув кошти в сумі 51500 грн, задовольнивши вимогу споживача.

В іншому випадку за подібним зверненням управління захисту споживачів здійснило позапланову перевірку суб’єкта підприємницької діяльності, який надає туристичні послуги.

Під час перевірки встановили порушення умов договору при поверненні коштів за неотримані туристичні послуги. За результатами перевірки працівники управління надали припис, який виконано в повному обсязі. Тож вимогу споживача було задоволено та повернуто йому 17500 грн.

За результатами роботи працівників відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг у вересні 2020 року споживачам повернули 155,2 тис. грн, а від початку року сума повернутих коштів споживачам становить 826 тис. грн.

Жителям Прикарпаття нагадують: якщо ваші права порушено - звертайтесь за захистом до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області (контактний тел. 0342-55-96-17), або до консультаційних центрів районних, міських управлінь, відділів.

 

 

 

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: