З 1 лютого 2021 року припиняють свою роботу Рожнятівський, Рогатинський і Яремчанський центри обслуговування клієнтів.
Реорганізація відбувається в контексті державної реформи адміністративно-територіального устрою та скорочення присутності компанії в районах, інформує пресслужба «Прикарпатенерготрейду».
Зазначається, що зміни ніяк не вплинуть на якість сервісу. Побутові та юридичні клієнти зможуть й надалі за потреби звернутись за фаховою допомогою в центр обслуговування:
споживачі Рожнятівщини – в Калуський ЦОК (м. Калуш, вул. Героїв, 25)
споживачі Яремче – в Надвірнянський ЦОК (м. Надвірна, вул. Франка, 29)
споживачі Рогатинщини – в Галицький ЦОК (м. Галич, вул. Гузара, 5)
Також повідомляється, що для компанії пріоритетним залишається дистанційне обслуговування клієнтів.