Радіо КалушFM (095) 633-12-68 Пн.-Сб. 09:00- 18:00, Нд.- вихiдний

КАЛУШ ПРО | Тендерні будні «Будучності»

Переглядів: 3115

Як дізнаємось у матеріалі газети обласної ради, продовжувала вона це робити навіть тоді, коли загальна сума коштів, які заборгували підрядникам, сягла 1 мільйона 800 тисяч. Так, якщо вірити виданню, з «Будучністю» не розрахувались за пішохідний мостовий перехід з села Довгої Калуської до села Пійла (530 тисяч гривень), за півмоста, передбаченого і для транспорту між тими ж таки селами (800 тисяч гривень), мостові переходи через річку Чечву в Нижньому Струтині (300 тисяч) та між селами Сваричевом і Брошневом (350 тисяч). Попри це «Будучність» витрачала на будівництво власні та кредитні кошти і «потерпала від кредитних зобов'язань». Добре, що мости побудували, бо місцевим жителям нічого би не зоставалось, як тут kapitan.ua купувати собі човни.
Директор фірми «Будучність» Роман Павлів на той час був депутатом районної ради, а через кілька місяців (у жовтні 2010-го) не вперше став депутатом Івано-Франківської обласної. Цього разу як представник скорострільного політичного проекту Насалика – Української Партії. Потрапив підприємець в обласну раду, перемігши на виборчому окрузі №32 у Рожнятівському районі. В Івано-Франківській облраді він увійшов в комісію з питань розвитку промисловості, будівництва, архітектури, комунікацій, дорожнього та житлово-комунального господарства, ставши її секретарем.
Будувала «Будучність» і до 2010-го року, але влітку того року знову виграла тендер вартістю 2 мільйони 470 тисяч гривень на реконструкцію правобережної дамби на річці Бистриця Надвірнянська від Управління капітального будівництва Івано-Франківського міськвиконкому.
Справжні ж перемоги у тендерах посипались на дітище Павліва в останні три роки. Благодатним для мостобудівників були, звичайно ж, Калуський та Рожнятівський райони, які ніяк (у сенсі мостів) не могли і не можуть оклигати від наслідків повені 2008-го.
12 жовтня 2012-го року, як стверджує сайт «Наші гроші», який займається відстеженнями державних закупівель, Головне управління регіонального розвитку та будівництва Івано-Франківської облдержадміністрації за результатами тендерів уклало угоди на будівельні роботи з ТОВ «СП «Будучність» на 6 мільйонів 780 тисяч гривень. За ці гроші підрядник повинен був до кінця 2014 року (за 2 мільйони 810 тисяч гривень) відновити пішохідний перехід через Чечву в селі Верхній Струтин Рожнятівського району. Ще 3 мільйони 970 тисяч мали б піти на «аварійно-відновлювальні роботи» 36-метрового залізобетонного моста через річку Сівка на вулиці Чорновола в Калуші.

10583855 1581211645460801 8013282277584650617 n
Наступного року «Будучність» виграла тендер, мабуть, на рекордну для себе суму – 32 мільйони 130 тисяч гривень. Як повідомляється в «Віснику державних закупівель», ПАТ «ДТЕК Захід-енерго» за ці гроші замовило нарощування 9-го та 10-го ярусів золовідвалу №3 Бурштинської ТЕС. За даними «Наших грошей», завдяки публікаціям яких у бюджет повернувся не один мільйон гривень і в авторитетності яких сумніватися не доводиться, єдиним конкурентом «Будучності» на тендері було приватне підприємство «Ремпромбуд-сервіс», власником якого є офшор з простенькою назвою «Орієнтал пайплайнс естеблішмент», який зареєстрований у Ліхтенштейні.
Щодо «Ремпромбуд-сервісу», то він у 2011-му вже теж за 7 мільйонів нарощував золовідвал №3 Бурштинської ТЕС, правда, її восьмий, а не дев'ятий та десятий яруси.
Черговими об'єктами, які за державні гроші взялась будувати-відновлювати «Будучність», знову стали мости у Підмихайлі та через річку Горохолинка на вулиці Медичній в Івано-Франківську. Відповідна угода про виконання робіт була укладена з Департаментом будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації 26-го листопада 2013 року. Загальна сума по двох об'єктах, будівництво яких повинно завершитись до кінця 2015 року, склала 4 мільйони 470 тисяч гривень. Єдиним конкурентом на обох торгах було ТДВ «Карпатнафтобуд», власниками якого на той момент були 333 фізичні особи, з яких найбільші окремі частки належали Роману та Марії Безруким.
За інформацією «Наших грошей», Марія Безрука також працює керівником ТОВ «Ромбуд», яким володіють Михайло Швед... Роман Павлів і фірма «Будучність».
Та прийшло свято і на вулицю «Карпатнафтобуду». У вересні 2014 року Тлумацька міська рада найняла це підприємство для робіт із покращення стану та благо-устрою водойми в Тлумачі. Їх вартість склала 1 мільйон 980 тисяч гривень. Це було вже не перше «покращення» тлумацького ставка від «Карпатнафтобуду». У 2013-му він виграв тендер на благоустрій цього ставка на більш ніж 4 мільйони гривень. Відомо, що у березні 2015-го група депутатів обласної ради їздила в Тлумач перевіряти стан виконаних робіт по даному об'єкту, стосовно якого в сумі було підписано угод на більш ніж 6 мільйонів гривень.
Довго без тендерних перемог не залишилась і «Будучність». Так, в Івано-Франківській ОДА вирішили знову довіритись фірмі депутата облради, і Департамент будівництва, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури Івано-Франківської облдержадміністрації 20 березня уклав угоду на 2 мільйони 70 тисяч з ТОВ «Спільне підприємство «Будучність» на капітальний ремонт прогонової будови моста через річку... Горохолинка на вулиці Медичній в Івано-Франківську. Єдиним конкурентом, як і у 2013 році, так і на останньому тендері, було ТДВ «Карпатнафтобуд».
Таким чином, лише починаючи із 2012 року «Спільне підприємство «Будучність» отримало підрядів на 50 мільйонів 630 тисяч гривень, а з часу заснування у 2008 році «Вісника державних закупівель» – на більш ніж 60 мільйонів гривень.
У березні на обласному телебаченні «Галичина» вийшов сюжет про недобудований міст у Підмихайлі. У ньому йшлося про важливість цієї пішохідної споруди, значення моста для селян тощо. Згадувалися у сюжеті й «Будучність», і її директор Роман Павлів, який позиціонувався в ролі підрядника. Він прокоментував, що за виконані роботи йому не заплачено 2 мільйони гривень. Після чого журналіст за кадром додав: «щоб роботи не зупинились, депутати обласної ради обіцяють посприяти у виділенні коштів».
З мостів, які будувала «Будучність», недобудованим залишається не лише міст у Підмихайлі, а й на вулиці Чорновола у Калуші, угоду на зведення якого, нагадаємо, було підписано ще в 2012 році. Чи причина цього знову у державному недофінансуванні (аналогічно з Підмихайлям, сюжет про це уже давно мав би вийти на «Галичині». – Авт.), чи в чомусь іншому, є сподівання довідатись безпосередньо у керівництва «Будучності» та у замовників уже найближчим часом.
Андрій КОГУТ

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: