Радіо КалушFM (050) 66-56-321 (095) 633-12-68 Пн.-Сб. 09:00- 18:00, Нд.- вихiдний

Не лише промисловість, а й туризм. У Калуші відбулася перша туристична виставка-ярмарок (ФОТО)

Переглядів: 280

6 квітня до Калуша з’їхалися представники сфери туризму Івано-Франківської області, Львова, Дрогобича, виробники туристичного спорядження і туристичні фірми, які пропонують активний відпочинок. Зібрала їх всіх цікава подія – перша туристична виставка-ярмарок «КАЛУШ: ВЕСНА – ЛІТО 2019, яку організувало управління економічного розвитку міста Калуської міської ради за підтримки міського голови Ігоря Матвійчука.

Як повідомив на відкритті виставки головний спеціаліст відділу з питань інвестицій та міжнародної інтеграції управління економічного розвитку міста Віктор Павлів, який був головним організатором цього заходу, виставка проводилася з метою активізації розвитку внутрішнього та в’їзного туризму, популяризації туристичних можливостей Калуша та маловідомих об’єктів Прикарпаття і України, демонстрації новітніх досягнень у сфері послуг та товарів. Вона також стала майданчиком для переговорів.

До участі у виставці-ярмарку долучився 21 представник туристичної галузі.

Начальник управління економічного розвитку міста Калуської міськради Юрій Соколовський наголосив, що Калуш має велику перспективу у розвитку туризму, оскільки у місті є багато цікавих об’єктів. А організація цієї виставки – це один із кроків.

Кожен із учасників виставки мав змогу представити себе, обмінятися ідеями з іншими та налагодити зв’язки подальшої співпраці. Спілкування було досить жвавим, зацікавлених в тому, щоб почерпнути нову інформацію, не бракувало.

Одним із найчисельніших на виставці було представництво Долинського району: туристичний кластер «Бойківський колорит», КП «Центр спадщини Вигодської вузькоколійки», Управління економічного розвитку і торгівлі Долинської РДА.

Сергій Андрусяк, директор комунального підприємства «Центр спадщини Вигодської вузькоколійки»:

- Ми працюємо лише три роки, і нам важливо презентувати себе, адже Центр спадщини Вигодської вузькоколійки – унікальний, аналогів нам нема. Він розміщений у будівлі колишньої резиденції австрійського барона Леопольда Поппера фон Подрагі, яка була споруджена у 1855 році. Власне саме цей барон і проклав першу в Карпатах вузькоколійну залізницю. Будівлю ми реконструювали за кошти Європейського Союзу і зробили всередині сучасний інтерактивний центр. Тому ми беремо участь у всіх туристичних виставках, які організовуються в Україні. Побували вже у Львові, Запоріжжі, Закарпатті, плануємо поїздку в Житомир, Кропивницький. Проте чомусь Івано-Франківськ жодного разу не організував такої виставки. Добре, що Калущ взяв ініціативу у свої руки. Це важливо.

Експонентом виставки також виступив Дністровський регіональний ландшафтний парк.

Михайло Ковтун, директор ОКП «Дністровський РЛП імені С. Дідича»:

- Такі виставки потрібні, бо вивчити туристичний потенціал краю без аналогічних презентацій неможливо. У туристичній галузі працює багато цікавих людей, і саме вони можуть показати унікальні перлини нашого краю і популяризувати регіон, тому варто налагоджувати комунікацію. Для нашого підприємства – це не перша виставка. Адже зараз іде тенденція до екологічного і активного відпочинку, тому зростає цінність природоохоронних територій. Проте мушу зазначити, що у нас нема кваліфікованого менеджменту для їх презентації, управління та раціонального використання. 

Завітали на виставку до Калуша й представники Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.

Андрій Юрич, заступник відповідального секретаря приймальної комісії ІФ НТУНГ:

- Ми тут з представницькою метою.  Хочемо звернути увагу на те, що університет готує не лише фахівців для промисловості, а й для туристичної галузі. Нас цікавить налагодження співпраці для проходження практики нашими студентами і їх подальшого працевлаштування. Окрім того, ми маємо в університеті декілька цікавих локацій, які можна включити до туристичних маршрутів.

Презентували на виставці туристичну галузь також і калуські фірми: ТОВ «Червона Валіза», агенція пригод «Два Романа», Богдана Смольська «Зелений туризм» приватна садиба «Джерело», Інтернет-магазини туристичного спорядження «Namet» і «Сompass.if.ua», Громадська спілка учасників АТО Калущини та Калуська філія Івано-Франківського обласного державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді.

Тарас Бойко, ТОВ «Червона Валіза»:

- Наша туристична компанія працює в Калуші не перший рік, тому нас особливо представляти не треба. Ми надаємо увесь спектр туристичних послуг: як літній, так і зимовий відпочинок, екскурсійні тури по Європі та Україні, а також організовуємо дитячий відпочинок в літніх оздоровчих таборах України та Європи. Останнє – це новинка сезону. На таких виставках люди можуть більше дізнатися про здоровий відпочинок не лише на морі, а й у нашому регіоні. У нас також є багато цікавих місць.

Микола Федорів, власник приватної садиби «Джерело»:

- До виставки ми долучились, щоб представити сферу своєї діяльності, адже займаємось сільським зеленим туризмом. Ми ознайомлюємо відвідувачів з побутом, звичаями та традиційною бойківською кухнею. Окрім того, займаємося реабілітацією учасників АТО та їх сімей, для яких організовуємо як відпочинок, так і оздоровчі процедури.

Долучилося до виставки й декілька інтернет-магазинів, які пропонують товари для спорту, туризму та активного відпочинку.

Один із них – «Tramp-Sport» із Дрогобича. За словами Тараса Федика, вони є дистриб’юторами широкого асортименту товарів різних фірм, які допомагають любителям туризму реалізувати себе. «Пригоди попереду. З нами цікаво», –  стверджують вони, пропагуючи здоровий спосіб життя.

Родзинкою заходу стала презентація книги «Туристичні креативи» Андрія Риштуна, який представляв на виставці громадську організацію «Експлорер» і дослідників Львова. Молодий автор описав подорожі Карпатськими полонинами, підземеллями, туристичними шляхами України та інших країн. Ця книга – своєрідний туристичний довідник і водночас цікава розповідь, вона наповнена креативами, які приносять естетичне задоволення. Бажаючі могли придбати книжку і отримати автограф Андрія.

Схвально відгукнувся про туристичну виставку у Калуші начальник відділу туризму та міжнародної технічної допомоги управління міжнародного співробітництва, євроінтеграції, туризму та інвестицій Івано-Франківської ОДА Віталій Передерко:

- Я завжди говорю, що туризм розвивається, насамперед, там, де є люди, які віддаються своїй справі, фанатіють від процесу і не переймаються тільки матеріальним. Що ви знаєте про Калуш? Калуш сьогодні – це не тільки маленьке індустріальне містечко. Калуш завдяки Віктору Павліву – це сьогодні і туристична локація Івано-Франківщини. Саме його заслуга в тому, що на туризм звернули увагу у міській владі.

Калуш недавно виграв великий грантовий проект, пов’язаний з культурою. У місті і околицях розвивається інфраструктура, невдовзі запрацює унікальний музей дзвонів, є проекти розвитку промислового і спелeотуризму. І все це, здебільшого, завдяки Віктору Павліву і Василю Фіцаку. Місту дуже пощастило, що у нього є такі мешканці.

Всіх учасників виставки-ярмарку «КАЛУШ: ВЕСНА – ЛІТО 2019» організатори нагородили Подяками.

На виставці можна було поласувати солодощами ТОВ «ЛЕОСІТІ ІНВЕСТ» та скуштувати пива від місцевого виробника ТзОВ «Калуш Бровар Дистриб’юшен».

Варто зазначити, що виставка була розгорнута не тільки у виставковій залі міста, але і на вулиці, де учасники представляли туристичне спорядження. Це зацікавлювало жителів міста і спонукало зайти до виставкової зали.

Людмила ПАСТУШОК

К сожалению, браузер, которым вы пользуетесь, морально устарел,
и не может нормально отображать сайт.

Пожалуйста, скачайте любой из следующих браузеров: